Dag 11

Betydelsefulla låtar.

The Script - Breakeven ~ Typ min och Julias låt. Låten får mig att må bra, texten är så sann och jag älskar allt med låten!

Eminem ft. Rihanna - Love the way you lie ~ min och förra (eller vad man ska säga) bästaväns låt,lyssnade på den typ 30 gånger om dan. Påminner fortfarande om henne, vilket får mig att minnas tillbaks.

Elvis Presley - In the ghetto ~ Låten betyder för att jag och min pappa delar intresse för låten vilket för mig betyder väldigt mycket, låten är också fin.

Pink - So what ~ påminner så jävla mycket om min och Lisas tid tillsammans, kan vara skönt att minnas tillbax när det känns för jobbigt.

Spice Girls - Wannabe ~ kommer alltid fram minnen från när jag var liten varje gång jag hör låten, på gott och ont.

Eminem - When i'm gone ~
Svårt att förklara om man själv inte upplevt det.

Ja, det är väll typ dem. Det finns säkert fler som jag bara inte kommer på just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0