dag 12

nu ska jag prata om saker jag saknar, eller nått sånt.

jag saknar sommaren starkt mycket! allt. Gothia Cup discot med anna första dagen och Anna,Julia och Erica andra dagen. Saknar det grymt mycket! jag hade iallafall sjukt kul med dem den dagen.











jag saknar min och lisas tid, då mådde jag bra så fort hon log mot mig det gör jag fortfarande såklart. Vi hörde liksom ihop, svårt att förklara.. Men hon kommer alltid betyda riktigt mycket för mig. Det var hon som gav mig leéndet på mina läppar och orken att fortsätta dagen ut.







har tyvärr inte kvar så många bilder eftersom dem oftast laddades upp på lisas data, men här fick ni nåra!


Jag saknar såklart min och Ericas tid, den var så perfekt och jag trodde aldrig att det skulle gå som det gick. Men hon kommer alltid finnas i mitt hjärta, love her to death! Ska träffa henne imon efter skolan, så får vi se hur det går därifrån. Hon var den som gjorde mina dagar, hon var min bästavän.








jag saknar mitt sommargäng! Julia,Erica,Anna och jag.





dem kunde man vara hur cepe man ville med, haha :D

Jag saknar såklart tiden när jag var liten. Då var det värsta som kunde hända att ramla och skrapa upp knäet.



jag och min syster, typ år 1997.


hanna,emma och jag på halloween haha.

Kommentarer
Postat av: nadia

ja saknar våran tid med men vet inte om du gör det

2010-12-13 @ 14:00:18
URL: http://nadiafantini.blogg.se/
Postat av: klarapihlajärvi

jo det är klart jag gör nadia!

2010-12-13 @ 19:05:46
URL: http://bloggfen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh gumman!

Jag saknar oss sjukt mkt..

och förstår inte vf det blev såhär?

Älskar dg hjärtat, och vi måste skärpa oss <3

2010-12-13 @ 20:54:44
URL: http://absolutlisa.devote.se
Postat av: klarapihlajärvi

allt gick för fort.

saknar aaaallt! kommer alltid älska dig och ja vi måste skärpa oss! <3

2010-12-13 @ 21:28:55
URL: http://bloggfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0