dag 16

något som betyder mycket för mig..

orkar inte skriva värsta texten.


SAKER SOM BETYDER FÖR MIG .
min kamera utan den skulle jag ha för mycket fritid helt enkelt och inte vara specielt kreativ alls.
min mobil haha men seriöst vem klarar sig utan sin mobil? kanske julia då men det är en helt annan sak, hehe.
speglar usch vet inte vad jag skulle göra utan speglar.. vill inte ens tänka tanken, haha.
smink man blir nästan som ny.
kläder liksom vem vill gå runt naken? :)

MÄNNISKOR SOM BETYDER FÖR MIG.
min mamma betyder såklart grymt mycket för mig,ibland orkar jag inte med henne men jag kommer aldrig sluta älska henne.
pappa, jag är verkligen pappas flicka, älskar han till döds.
hela tjocka släkten såklart! haha, alla får mig att känna mig som hemma.
Min bästavän Julia.
Min klass, seriöst de goaste folket som finns!
Mina vänner.

DJUR.
Ett namn 3 ord. Zippramile jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0