dag 18

mina rädslor..

jag har många rädslor, men jag kan skriva om sånt som jag är rädd för att det ska hända. :)
20 saker jag är rädd för får det bli !

1. att någon av mina nära och kära dör.
2. att jag dör.
3. att jag inte får några julklappar hehehe.
4. att jag inte får ut något av mitt liv.
5. att bli våldtagen.
6. att bli tonårsmamma eller mamma innan 30.
7. att Sverige blir bombat igen.
8. att jag inte hittar några kläder,liksom alls och måste gå runt naken. haha, jag är djup i know.
9. att bli hemlös.
10. att aldrig bli kär.
11. att vara hatad.
12. att aldrig mer få lyssna på musik.
13. att bli blind.
14. att bli döv.
15. att bli handikappad på något sätt.
16. att förlora någon kroppsdel.
17. att behöva röra en spindel.
18. att se en uggla.
19. att bli rånad.
20. att tappa håret.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0