dag 20

mina föräldrar..

mamma:
hennes namn är Catarina, hon är 47 år gammal,har blondt hår, blåa ögon och är 163 cm lång! Hon är den bästa mamman man kan tänka sig, även fast jag kan störa mig något enormt på henne så vet jag att hon alltid finns för mig och förstår.

pappa:
min pappa heter Mika och är finsk, jag har fått mitt finska efternamn efter han och sin (morfar?) som först hette Ek men efter kriget bytte han till ett finskt efternamn för att hedra Finland. Pappa kom till Sverige när han var 7 år gammal. Nu är han 48 och har alltså bott här i 41 år och kan flytande svenska, så nej han pratar inte som mumintrollen, haha. Han är ca. 172 cm lång, han är alltså inte speciellt lång ;) men jaaa. Han är helt enkelt bäst! Han har nog gett mig sin humor för vi skämtar ungefär hela tiden. Haha, fast ibland kan jag tro att han har PMS eller något, men han har aldrig skrikit på mig vilket mamma har en del gånger hehehe.

har inga bilder på denhär datan dock..

& jag älskar dem båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0