dag 24

dethär har jag fobi för..

ett ord UGGLOR
fyfan asså! Finns det något värre? Jag klarar inte av ugglor, det värsta som finns! När jag ser ugglor någonstans så är det som taget ur en skräckfilm. Jag har aldrig träffat någon som är rädd för ugglor, alla tror att jag bara överdriver men helt seriöst, jag klarar verkligen inte av dem. Jag börjar gråta när jag ser dem på film. UUUUSCH.
SJUKT LÄSKIGA. och nu måste jag lägga upp en bild på den. Så jag kommer hamna i chocktillstånd närsomhelst så nu avslutar jag denna text. UGGLOR ÄR GAL1 HEMSKA!


LIKSOM KOLLA BARA? FÄRGEN,FJÄDRARNA, BLICKEN!!?

Kommentarer
Postat av: matilda

hej, lite random att jag kommenterar din blogg bara sådär.. men måste bara säga att du inte är ensam om att ha fobi för ugglor. jag har haft det enda sen jag var liten, nu har det gått så långt att jag inte ens kan kolla på en bild på en uggla utan att skrika och gråta. just nu sitter jag och en kompis och försöker komma över min rädsla, dvs kolla på en bild på en uggla på avstånd som ser lite snäll ut. vill verkligen sluta vara rädd för dom, det är så jävla jobbigt verkligen. blir panikslagen varje gång jag ser en bild eller en video på en uggla och det händer ju att det dyker upp ibland. speciellt berguvar är riktigt äckliga, bilden ovan också. klarar knappt av att kolla på den men eftersom jag har min kompis bredvid mig som försöker få mig att övervinna min rädsla så går det helt okej. ska inte skriva en hel roman nu men tänkte bara säga att jag håller med och förstår dig! ha det bra, hej.

2011-02-25 @ 21:46:35
URL: http://matildaulfhielm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0