en sak för varje dag..

snodde denna från lisas blogg!

Dag 7 – Presentera mig själv
Dag 8 – Om storbloggarna
Dag 9 – nuvarande/dåvarande förhållande
Dag 10 – Min bästa vän
Dag 11 – Betydelsefulla låtar
Dag 12 – Det här saknar jag
Dag 13 – Mina syskon
Dag 14– Dethär får mig att gråta
Dag 15 – Något jag hatar
Dag 16 – Något som betyder mycket för mig
Dag 17 – En bild på mig förra året och en från idag
Dag 18 – Mina rädslor
Dag 19 – Något jag älskar
Dag 20 – Mina föräldrar
Dag 21 – Mitt favoritminne
Dag 22 – Det här får mig att må bättre
Dag 23 -  Mina favorit artist/artister
Dag 24 - Jag har fobi för..

Kommentarer
Postat av: nadia

och det var lisa som tog den från mig.. ja kom på alla dom från typ 14 -.-

2010-12-08 @ 17:34:00
URL: http://nadiafantini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0