Godgodgodgodgod morgon!

Godmorgon och GOD JUL! Det var längesen man sa det, eller nä. I tisdags till mina mentorer men ändå! Liksom på riktigt! Jag ska hoppa in i duschen för mina kusiner kommer snart så jag gotta rush. Men ville bara önska alla en riktigt god jul! Jag hoppas att ni firar den med era nära och kära för det tänker jag göra, om bara Julia  var här då så hade allt vart perfekt! Men ja, någon jul kanske vi firar tillsammans i framtiden, vem vet..

Idag ska jag/vi åka spark wiiiho! det var längesedan, för er som inte vet så är det populärt med sparkar här i dalarna, det är en som en stol med stänger under som man kör på snön med, skitkul! Haha, det är ganska speciellt ändå eftersom i Landvetter, om någon hade kommit med en spark där hade alla glott som fan, men här är det liksom vardagligt på julen så det är härligt!
Senare. eller ah vid 3 så blir det såklart Kalle Anka! Undra varför man kallar det för kalle anka, liksom det är ju fler karaktärer med än bara kalle anka.. Aja, sen blir det jullunch senare blir det middag och sedan paketöppning! JIIPPII.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0