Hej bluggen!  Nu har jag precis ätit pizza...

img_6807 (MMS)

Hej bluggen!  Nu har jag precis ätit pizza! Gottgott hihi. Vi har något problem med värmepumpen så det kommer troligtvis vara iskallt här inatt, buhu. Och datan är långsam som vanligt så ni får vänta med normala inlägg tills mamma kommer hem,dock ska hon lämna tillbaka datan på fredag så vi får se hur det blir därifrån,hmm svårt att se mig utan data,det är liksom där jag har alla bilder och där jag redigerar vilket jag ÄLSKAR! Så detta kommer bli jobbigt. Men iallafall då vet ni, vad har ni gjort idag förutom skolan? Jag fick inte heller Kolla på top model vilket är det enda jag ser om dagarna,so that sucks..känns som hela huset snart rasar ihop hähä,skämt åsido jag ska snart duscha..igentligen har vi godisdag idag men känner inte riktigt för det för tillfället. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0