hej bluggen!

hejhej! skolan var helt okej idag och lalala. Hade följe med Erica och Hanna hem från skolan, kan säga en sak Erica är fan klumpigare än mig! haha! vi skulle upp för en brant typ backe eller stig ja, iallfall, så gick hanna upp först och klarade det galant, sen kom jag och typ klättrade upp och småhalkade lite, sen kom erica och ramlade ner i den djupa snön typ 4 gånger haha. Jaaaa, jag har bara ätit lussebulle och tatt det lugnt, kollat på Project Runaway.

Vad har ni gjort idag? :)
haha, titta min näsa, vadå pressad haha..

Kommentarer
Postat av: Erica tha not klumbiduns

nämen klara, nu vare ju inte så att det var jag som var så klumpig och ramlade 4 gånger! utan det var ju du?.... :D <3

2010-12-08 @ 17:27:08
URL: http://lailanilsson.blogg.se/
Postat av: klarapihlajärvi

haha mm, jaa... vi kan väll säga så, så du blir glad... ;D <3

2010-12-08 @ 19:33:41
URL: http://bloggfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0