hej jag heter klara och jag har tråkigt!

Lovar du att vara ärlig? ja
Du heter: Klara Isabel Pihlajärvi
Smeknamn: Pihlajärvi, Klaris, ibland Klarra haha..
Låt som när du är ledsen sörjer till? Ingen jag kan komma på just nu.
Beroende av: iphonen,glada sms,mina närmsta vänner,kramar,music is my drug
Vad behöver du mest just nu: haha - halstabletter, mina hunters !!
Vad tror folk om dig? Svårt att veta, brukar liksom inte fråga.. ;)
Stämmer det? ~
Vad får du oftast komplimanger för? Utseéndet [mitt hår,ögonen,benstrukturen hehe,leénndet] mitt skratt.
Vad säger du för att imponera på någon? Hej jag heter klara! - är allt som krävs. hehehe.
Hur imponerar man på dig? när man är avslappnad men har mycket att prata om och låter intresserad liksom vem vill prata med en lyktstolpe? inte jag iallafall.
Brukar du skratta för dig själv? Haha, yep! 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ''Haha Ja! Så kan vi köra varandra i vagnarna :-o'' - Abbie.
Var bor du? utanför Göteborg
Trivs du där: Ja det gör jag väll.
Äger du några converse: japp.
Sprit, cider, vin eller öl: fyfan för alkohol, men om man måste välja - cider
Vad har du för mobil: Iphone 3GS
Nästa mål i ditt liv: börja dansa,satsa mer på skolan typ.
Hur svarar du i mobilen: Ah hallå?
Vem ringde du senast? Amanda
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: hur ska jag komma ihåg det?, ah jag sitter och antecknar mina samtal..
Antal timmar sömn inatt: 8 h.
Sov du ensam: nej, med mina gossedjur!
Brukar du komma i tid: ja faktiskt, punktlig chey här va! :)
När mår du bra: när jag hör musik,när någon skrattar med mig,när jag får kramar och när jag är med någon jag tycker om.
När blev du fotad senast: typ förra veckan.
Hur känner du dig nu: Rasslig i halsen, vet dock att vi åttatiden imon så är det borta.
Vanligaste färg på dina kläder: svart på leggingsen och vitt på baströjan
Vad tycker du om fötter: UNIKA. hehe.
Vad saknar du: gothia veckan, alla sköna människor från gothia,sommaren,dalarna.
Favorit dryck på morgonen: VARM oboy
När brukar du oftast gå och lägga dig: 22 men somnar mellan 23-00:30
Är du blyg? Beror på mitt humör och i vilket sammanhang.
Sysslar du med någon idrott: Gjorde, men har uppehåll eller vad man ska säga.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej, för ytligt!
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: haha! tyyyp, nä jag vet inte, verkar ganska tråkigt!
Är du nöjd med ditt liv: Till en viss del ja.
Vad är det värsta du vet? torra människor,fuldagar,när man inte fastnar på bild..
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? - typ inget faktiskt! denna veckan 1 & 2 men det var bara en tillfällighet.
Vad längtar du till? Jullov! mina hunters! frihet! och till nästa gång vi åker utomlands.
Har du bra vänner och äkta vänskap? yes ma'm
Om fem månader: har jag redan hål i naveln, längtar tills jag får moppe,längtar till sommaren!
Om ett år?: längtar till julafton,har redan moppe,kanske börjat i dans och lalala.
Du samlar på: foton.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen.
Har du strumpor på dig nu: nej, tofflor.
Är det okej att gråta: nej. JO såklart?!
När grät du senast: i helgen tror jag.
Bär du glasögon eller linser: nope.
Har du piercing: 3 i öronen, ''snart'' i naveln.
Vill du gifta dig: nej.
Vill du ha barn: nej, varför lägga ner sitt liv på det?
Är du bra på att laga mat: nej.
Är du flygrädd: bara nervös, men det är härligt att flyga!
Hur vig är du: så vig så jag kan lägga mig på golvet med knäna på axlarna.
Vilken är din favoritglass: Ben & Jerry's - Brownie
Tror du på ett liv efter döden: TYP.
Bor dina föräldrar tillsammans: ja.
Vilken ögonfärg har du: grön-grå-brun.
Röker du: hell no.
Hur ofta tränar/motionerar du: haha, jag har bara idrott, men ska börja springa igen mot våren.
Vad är det viktigaste i livet?: Att leva livet fullt ut så man dör med ett leénde på läpparna. jag vill vara nöjd när jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0