hejhej

idag var det skola som vanligt, hade ont i halsen på morgonen men det gick typ över.. Men nu har jag ont igen, hehe. Okej inte alls kul för då kan jag inte prata eller sjunga buhu. Men iallfall, fick reda på kemi-provet idag, och fan vad sur jag är!! åh, bara för att jag hade ''höga'' poäng på det förra så räknade han med höga på detta också och eftersom han utgår ifrån mig så fick jag bara ett G asså grrrrrrrrrrr. SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR sur blev jag. fuck off, haha nee men åååh. sur,sur,sur,sur,sur.

Men iallafall.. Det har inte hänt något speciellt idag, bara lite skoj när jag,linnea och julia satt och kollade på Laktriso Pipo haha! FETT skoj! Och igår skulle jag och Linnea hämta min jacka i bamba, i know i got skillz som glömmer den där men jaaa. Iallafall, så gick vi förbi ** oså började linnea prata lite lalala om ** oså sneglar jag bakåt så ser jag en vit sak bakom så kollade jag bak och mina ögon blev säkert enorma haha, blev så himla förvånad och allt. Då gick den personen precis bakom och Linnea fortsatte prata i några sekunder tills hon märkte att jag brast ut i gapflabb och aaah. HAHA, LYCKAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0