hemma från skolan..

hej bloggen! nu är jag hemma från skolan, det var faktiskt en ovanligt rolig torsdag. Jag har vart på flummhumör typ hela dagen hehehe. Jag skulle igentligen sovit hos Julia inatt men det blev inte så, i skolan ''lekte'' vi klappahand eller nått sånt haha. Den går ut på att man ska slå så hårt man kan på den som har handen under en, sen kan antingen den personen eller vem som nu har sin hand över, ge igen. Haha, man njuuuuuter av smärta! Love it hehe.

Men nu ska jag göra mig en kopp varm choklad med lite skorpor, jag brukar inte äta mellanmål när jag kommer hem från skolan nu för tiden men eftersom kylan bet i mina kinder så vill jag ha nått varmt!
PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0