HEMMA OCH ÄR TRÖTT

hejhej! nu är jag äntligen hemma. Asså sjukaste dagen jag nånsin vart med om, och jag har vart med och sjuka saker. haha. Det började med att jag gick upp klockan 7 och tog bussen till centralen klockan 9, där mötte jag amanda vid halv tio alltså på morgonen då ;) oså tog vi öresundståget till Varberg och det gick galant bara att nån hade släppt sig på bussen, haha eeeeew. Sen var vi framme i Varberg vid halv 11, så kollade vi när bussen skulle komma på någon tidtabell, men vi hade ju såklart kollat fel och den kom inte förens 13.20.. Så vi satt vid espresso house. Sen tog vi bussen till Ullared, det var segt och båda mådde riktigt illa + att bussen körde långt ute i mitt i ingentstans.. Sen efter typ 50 minuter var vi framme. Då gick vi in och var där till 17 tiden, och när vi skulle betala så fick jag ge tillbaks typ alla mina julklappar som jag hade köpt till vänner och familj, jävligt deprimerande, fick bara med mig en sak till Julia. Alltsammans på Ullared kostad nästan 600 spänn, för lite småsaker. SICK, det ska ju vara billigt på ullared?

Sen kom inte bussen heller, den skulle kommit sjutton över men kom fem över halv vilket betydde att vi missade tåget. Sen när tåget väl kom så satte vi oss på fel jävla tåg och skämde ut oss! Sen bad tågvärden oss att komma med lite, och då sa han att vi kunde få åka gratis om vi lovade att kolla vad det var för tåg nästa gång, haha ååh. men ja.

Sen var vi framme i Göteborg igen, och det kändes riktigt bra, jag höll på att somna på bussen hem, sen kom mamma och mötte mig så gick vi hem och nu har jag ätit osånt.
Är skittrött! Dagen var sjukt rolig, men uttröttande och irreterande och riktigt hemsk, jag började undra om Gud hatade mig.
amandas blogg hittar ni här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0