Jag då.

Nu ska jag då presentera mig själv, eheh. okej here we go.

Mitt fullständiga namn är Klara Isabel Pihlajärvi, jag är född den 5 augusti 1996 och är 14 år. Min familj består av 4 personer och en hund, min pappa 48,mamma 47,syster - kajsa 16 fyller sjutton i mars, jag och hunden Zippan som är 10 år. Min pappa är från finland vilket ni hör på namnet, igentligen skulle jag hetat Ek men efter att pappas något hade vunnit kriget så bytte han till ett finskt efternamn för att hedra finland så det är bakgrunden av mitt efternamn. Själv ser jag mig inte så mycket som halvfinsk för jag har aldrig fattat det, om man tänker en rund cirkel så säger man halvfinsk då är ju halva den fylld, sen så är ju mamma svensk och då blir ju andra halvan också full och JAG är ju liksom HEL och om annars så försvinner ju jag, så jag ser mig som helt svensk hehehe.
Jag älskar att fotafotafota och fota! Redigera bilder älskar jag! Och att ''stå modell'' gillar jag också grymt mycket!

Jag bodde i Göteborg i ett år när jag var bebis på kastellgatan, efter det flyttade vi till Landvetter ett litet samhälle utanför Göteborg. Jag går i landvetterskolan i åttan. Alla mina biologiska morföräldrar och farföräldrar lever men alla är dom skilda. Jag är hästintresserad men slutade gå på ridskola efter åtta år i höstas, jag gick i dans i 2-3 år när jag var 8/9 - 10 men slutade också i det. Jag har provat på i handboll vilket jag tyckte om men jag orkade inte ha sånn press på mig så jag gav upp med det också.
Utseende: Min naturliga hårfärg är råttfärgad så jag är typ gråhårig igentligen men när jag var liten var jag guldblond, ja typ typiskt svensk hårfärg, men nu har jag mörkblond/ljusbrunt hår. Jag har skiftande ögonfärg från grå till grön till brun men har oftast grönbruna eller gröna. Jag är 159 och en halv cm lång och jag väger 43 kilo.

Personlighet:
Jag är ganska chill haha, när jag var liten så var jag fylld av energi men jag antar att jag är tonårstrött hehe. Dock är jag hellre ute i snön med vänner än att sitta inne framför datan så det växlar typ. Jag är snäll ? Typ rolig, sjukt dålig humor. Har lätt för att bli ''småkär''.

Musik: Eminem är nog den artisten jag lyssnar på mest och utan att bli irreterad på att låtarna spelas om och om igen, annars stör jag mig lätt på att lyssna på en låt för många gånger. Rihanna gillar jag också. Men Eminem är den som jag kan kalla för '' Idol ''.


Ja, där har ni mig!Nu måste jag sova, aj mitt ben har somnat och halsen gör ont, men puss och godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0