jag mår sämst

skönt att vi slutade tidigt idag, har haft sjukt ont i magen hela dagen, ganska läskigt för jag vet inte varför..
vi slutade typ 70 minuter tidigare eller något, och när jag skulle gå från mitt skåp så trodde jag seriöst att jag skulle svimma. fyyyyfan. Men nu mår jag ganska bra. Haha det är något läskigt med kramdagar i skolan, det är sånahär ''speciella'' dagar som man gör massa saker på istället för vanlig skola, förut fick man ge varandra blommor, men det slutade dem med förra årert för att vissa inte fick några, haha stackarna. Men ja, iallafall. Jag blir alltid sjuk mot kramdagarna hur sick är inte det?! i sexan var jag typ smått sjuk men gick ändå, i sjuan var jag hemma en dag och kom på andra, och nu är jag också sjuk. Fast jag ska till skolan imon moahaha, förutom om det är värre dåra men ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0