min bästavän..

Nu är det dags att skriva om min bästavän, min jag har många nära vänner men bara en bästavän med namnet Julia som jag har nämnt några gånger i bloggen.
Julia Beata Minnbergh.

Hon är denhär ideala bästavännen som man är lyckligt lottad om man hittar. Hon är perfekt inifrån och ut, jag känner mig trygg med henne vid min sida. Jag litar på henne fullt ut och skulle aldrig byta henne mot något eller någon. Jag är med henne minst en gång per helg, vi sover över varje helg och det är sjukt kul och hennes hem känns som mitt andra hem, hennes föräldrar är underbart snälla människor och hennes syster är lika underbar hon! Hon uppmuntrar mig och ser alltid det positiva i det negativa. Hon försöker alltid få plats för mig så jag slipper känna mig bortglömd, ja hon är helt enkelt inte som andra. Hon är den snällaste,mest omtänksamaste,sannaste vännen man kan ha.

Hon får mig att må bra om mig själv.

Jag hoppas att Julia vet hur mycket hon betyder för mig och hur mycket jag älskar henne för den hon är. Jag kommer alltid finnas här för dig vännen, nu,då och föralltid.








Kommentarer
Postat av: julia:D

naww klara!

desamma <3

älskar dig!<3

2010-12-12 @ 11:05:25
URL: http://jullietttee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0