min fru

idag har jag vart i skolan osånt, det var lucia så det var luciatåg = bara 3 pers på matten, jag,erica och linnea hehehe.
efter skolan var jag med min fru erica nilsson. Vi hade skiiiitkul, längesen jag skrattade så mycket! Vi gick faktiskt ut och åkte pulka och timmarna bara rann iväg haha. Sjukt kul, fast erica ''bröt'' sin tumme hehe, först ''aaah ! klara,klara,klara jag har brutit armen !!'' jag reagerar direkt. andra gången ''aaah min tuuuuuumme!!'' jag ingen reaktion hehe. skoj jag vet.

Sen efter mördarbacken så gick vi till min trädgård där vi har en backe också, så tog vi ut bandyklubbor, snurrade 10 varv och sprang/yrade ner för backen. HAHA, har saknat min ängel. <3
tack för att du sätter ett leénde på mina läppar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0