redan hemma från skolan!

hejhej! Ni fattar inte hur glad jag blev idag när jag fick veta att det vara peddo-middag idag ! Var förberedd för en lång skoldag men gick ju bara till tio i ett. Pratade med Amanda i telefonen medans jag gick hem, vi pratade om att kanske åka till ullared innan jullovet! ska bli jätteskoj, har inte vart där sedan femman och nu går jag i åttan, framförallt att jag får åka dit med bästa Abbie också!

Skulle ätit lussebulle nu när jag kom hem, men den smakade mikro, blä vad äcklig den var. Men nu ska jag kolla på Oprah Winfrey Show om delfinslakten i japan, vilka tror dem att dem är jävla fanskap! Havet blev helt blodigt och delfinerna verkligen skrek! fyfan att det finns sånna jävla äckliga människor i världen! som kan slakta sånna praktfulla och kloka djur, vetenskapen säger att dem är smartare än människor men inte har samma styrka. Jävla monster, äcklas av slaktarna fyfan! Och att folk LURAS äta delfinkött som dem tror är något vanligt som inte har plågats till döds.
(ursäkta mitt språk, Men GUD!)

aja, iallfall. Dagens låt

Rihanna - Love the way you lie part 2







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0