Storbloggarna

Nu ska jag skriva om storbloggarna då..

Kissie: Rollen Kissie som var från början har tagit över själva personen Alexandra enligt mig, men ändå när man ser henne på tv osånt så känns hon så fri på något sätt, jag har igentligen inga elaka tankar om henne eftersom jag bara läser bloggen för att den är underhållande och jag tar den inte på största allvar.
Paow: Paow's blogg är seg enlig mig, en mycket vacker person med bra saker att säga men nä, jag har nog aldrig gillat hennes blogg.
Dessie: I mina ögon kommer hon alltid att vara en fjortis, liksom man växer inte upp så fort som hon försöker på några måndader.. Liksom om man kollar bak från i somras så var hon ju fortfarande fjortis enligt mig. Men hon hade en underhållande blogg, men nu är den inte en av mina favoriter.
Kenza: Läser inte hennes blogg, men av vad jag ser på Kenza & Tyra show så verkar hon vara fett rolig, hon är grymt vacker också! En unik människa.
Blondinbella: Läser inte heller hennes blogg, men en förebild iallafall när man tänker på självförtroende och om att vara sig själv. Vacker är hon också.
Anagina: Sjuuuuukt härlig människa haha! Love her. Läser dock inte bloggen lika ofta längre men följer hennes program Anagina Show på svt.

Ja, jag vet att det finns några fler men det är inga som ''faller mig i smaken'' att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0