TODAY IS GONNA BE THE DAY WHEN THEY'RE GONNA TROW IT BACK TO YOU.

nu är jag i Dalarna, vi kom fram vid sjutiden igårkväll. Idag ska vi kolla runt lite på ''stan'' haha, kan man änns kalla det för stan? jaja. Iallafall. I tisdags fick jag mina betyg, jag hade 2 VG:n och resten G. Riktigt besviken på mig själv men alla säger att det var jättebra för att vara första betygen så jag får väll tro så jag med. Men jag SKA plugga ännumer nu. Vill ju liksom ha ett jobb som jag tycker om? Vem vill inte liksom..

Imon är det julafton, ååååh vad jag bara vill slita upp alla paket men jag får väll hålla mig tills imon kväll. Dock kan det hända att jag får ett paket på morgonen, sen får jag ju mina HUNTERS också!

dagens låt!



haha, från vänster, Gustav,Jag, Kajsa och Alva. haha år 2007 eller 2006 haha... gud..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0