Godkväll!

hej mina vänner! Jag försöker lista ut hur man lägger till smileysar på bloggen, hehe det är säkert jätteänkelt, men jag är inte alls van vid blogg.se så jag lär mig fortfarande.. Imon är det skola,första lektionen som är gympapass så ska vi åka skridskor och jag är ju bäst på det så det blir ju verkligen inga problem.. hrm, hahaha. Jag åkte faktiskt skridskor för 2 veckor sedan tror jag det var, det gick ju sådär om man säger så, liksom när jag gick i femman och sånt så var jag bäst på det men nu ser jag ut som bambi på hal is haha! jaja. det ska nog gå bra, sen när jag kommer hem så ska jag skotta snö, för jag får pengar för det så jag äntligen har råd med en tröja som jag har spanat in. Dock har jag inte sett den framifrån för den hängde typ i taket!

Igår så sov jag såklart hos Julia, vi var först på liseberg i några timmar sen åkte vi till hindås pizzeria och åt pizza tillsammans med Sara (julias tvillingsyster) och Emmy som är Saras bästavän, det var goodiegood.

Efter det så gick vi till hindås lilla ica och köpte gottigheter och hyrde film! Efter det så promenerade vi hem till Julia och Sara och satte oss i soffan allihopa och skulle kolla på filmerna men då ville inte dvd:n funka så vi fick bara kolla på tv. Haha, jag och Emmy började flabba åt en sak som jag sa om en reklam som hon misstolkade, haha. Sen somnade Julia på golvet och Sara i soffan så var det bara 2 kvar, sen somnade Emmy också så väckte jag Julia och då vaknade Emmy lite då och då, haha. Jag fick väcka Julia minst 3 gånger innan hon vaknade, sen gick vi upp och somnade i deras föräldrars säng eftersom dem inte var hemma. Så det var min gårkväll ! :)

Saras blogg hittar ni här! och Emmys blogg hittar ni här!

Bild tagen idag.
Foto: Julia
Modell: Klara
Kamera: Nikon D3000

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0