Hemma från skolan!

Hejhej! Hur mår ni? Själv mår jag ganska bra, jag har ont i min axel och i höfterna.. Imorse vaknade jag också med huvudvärk, så får se hur jag mår imon. Men ja, imon ska jag bada med alla åttorna. Och vi ska hämta sänke på bottnen vilket jag tycker är riktigt jobbigt, tänk då hur det blir i nian då man ska hämta en ca 25 kilos docka på bottnen? Usch.

Skolan var iallfall som vanligt, var väldigt trött idag så satte bara på mig något och småplattade håret och hade bara mascara och pyttelite puder.. Nu sitter jag här med pepparkakor som nästan är slut och russin och kollar på film med pappa som precis kommit hem från jobb i Irland.
Jag ska försöka att åtminstonde börja med skottningen idag för jag vill verkligen ha pengarna till tröjan!
Men nu ska jag kolla vidare lite på datan så höres vi senareeee. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0