Låg och funderade.. På vad jag vill gå för...

img_6807 (MMS)

Låg och funderade.. På vad jag vill gå för linje på gymnasiet lite senare,ända sedan slutet av sexan har jag vart väldigt intresserad av medialinjen. Jag har liksom alltid velat synas,höras och skapa + vara kreativ så jag tror att det är något som verkligen passar mig!   De har med radioprat med vilket värkar grymt kul och verkar passa mig,för när jag väl kommer igång så blir jag en tjötkärrking,haha. Plus att det innehåller photoshop vilket jag avgudar! Själv håller jag på för fullt med picnik som jag har använt ända sedan fyran så jag har 4 års kunskap av delar från photoshop.. Och massa mer roliga saker! Så media är något som verkligen lockar mig! Dock ska jag såklart inte bestämma mig nu eftersom jag har andra färdigheter också.. Som musik bl.a.  Jaja puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0