hej mina sköna!



hahahahaha, ni vet judit och judits nya reklam ''snabbt stabilt och jätte jätte bra!'' den gick på tv:n för några sekunder sedan så hör man pappa från vardagsrummet :''gud en sån jävla skit dem sänder, hah? jävla skitreklam'' hahahahah i mitt huvud så skrattade jag.. hehe. kvällshumor.

Har ju inte vart bäst uppdatering idag och igår, men har bara sovit och vart i skolan och igår var jag i stan efter skolan med erica och linnea och köpte navelpiercing oså. Sen fick jag reda på att jag åker till Kreta i början av maj! HIHIHI gissa om någon är glad?! Dock är jag lite ledsen eftersom jag måste stressa med att hitta en bikini och den som jag vill ha är slut på lagret *Fan* Så jag får hoppas på att lagret typ fylls på eller något sånt annars vet jag inte vad jag gör. Jag har massa att köpa såsom: minst 3 t-shirtar, shorts, skor, handduk, bikini osv. kommer på mer och mer varje dag. åååååh. aja nu vill jag sova. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0