I'm forever keeping my angel close.

Idag var vi på musikal på Porthälla, så skolan gick snabbt eftersom vi bara hade sammanlagt 3 lektioner plus musikalgrejen då. Sen gick jag hem och förväntade mig att bara ta det lugnt, men sen så får jag reda på att det är konfaträff i kyrkan! Så jag ringde linnea oså så hon tog bussen till mig och det var asstressigt! Sen kom hon då så skulle vi gå typ dirr och det började halv 5 men klockan var typ 5 i halv när vi gick och det tar typ minst 10 minuter en kvart att gå dit för mig.
Så vi sprang och sprang, sen helt plötsligt har linnea tappat sin tröja på vägen haha! så hon fick springa tillbax en bit och hittade den, så fick vi skynda ännumer. Så tillslut kom vi in i kyrkan och alla verkligen alla vände sig om när vi kom in haha. Var iallafall med linnea och micaela i kyrkan som tur var.

Och imon är det fredag! Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0