vill skriva av mig lite..

angående dethär om anklagelser att jag är egoistisk med texter..? Liksom, vänta lite.. ursäkta? när någonsin har jag varit det minsta ego med mina texter (med texter menar jag som rubriker eller när jag bara slänger in något på bloggen/facebook) jag har nog aldrig sagt att man inte får sno mina texter förutom om det är någon som är riktad till någon speciell människa. Jag är faktiskt inte det minsta egoistisk med mina texter. Jag delar ju förfan med mig av dem iprincip varje dag?
Och att ''jag inte är den första som skriver just den texten'' SO WHAT? det har jag inte sagt? MEN jag tycker inte att det är okej att man tar den typ någon dag efteråt eller så. Det är liksom skillnad. Tyckte du kunde få veta det innan du anklagar mig för att vara egoistisk.
Och vadå kaxig? kaxig är jag då inte ofta, jag kan uppfattas som det har jag hört av en del men när dem sedan pratat med mig så har dem fått en helt annan uppfattning om mig. Jag tycker att det är skillnad mellan att vara kaxig och att stå upp för sig själv när ingen annan kan! Ska jag låta folk klanka på mig eller? Ska jag låta folk klampa över mig bara för att jag inte vill ''ses som kaxig''.
Nä, vissa människor bör inte få kunna uttrycka såntdär som inte stämmer. Löjligt och absurt. FY för sånt. Nu lägger jag detta bakom mig, jag är glad att jag inte är så långsiktig. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0