-

hejhej!
Vill bara säga att mycket kan förändras på en kväll. Mer kan jag inte säga om det..


Idag vaknade jag först av alarm klockan 10 och insåg att jag inte kunde följa med julia till stan för då hade jag vart död imon, jag behövde verkligen sova och det visade sig, jag somnade om igen halv 12 och vaknade av att pappa och min hund kom in och väckte mig. Haha min hund är nog den klokaste och envisaste hund som finns. Hon kom in och började gnälla på mig och knuffade på min hand som låg på sidan av sängen, tillslut blev jag irreterad och vaknade, haha!

Och jag är glad för vi ska kanske få *** ********* ! Underbart! Men kan inte säga något om det än eftersom det inte är 100% säkert men typ 90% GAAAAH, vad jag är glad och vill bara ha den dagen nu nu nu! Ingen vet om det heller förutom min familj. Hehehehe.

Men japp. Min mamma jobbar och kajsa är i ''skolan'' eller vad man ska säga, aa gymnasiet. Jag börjar ju imorgon så jag får väll typ förbereda mig eller vad man ska säga.
Idag har jag sovit, kollat på en grym fransk film som jag inte vet namnet på! Och nopprat ögonbrynen, ska ta en dusch ikväll and then i'm ready 4 school.

Ha det bra! Nu börjar en ny film, *faaaaan* jag missade top model. Aja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0