-

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej,
Har någon i din släkt avlidit? – Ja, min låtsasmorfar. r.i.p
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Inte med mening, haha
Varit i slagsmål? – Nej, är inte så agressiv runt folk.

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? -Asså nej, visst man kan ju ångra att man inte tog chansen när man hade den osv. men inget som jag innerligt ångrar.
I så fall vad?
Har du skämt ut dig? – Det har jag säkert, men inget jag minns.
Har du ljugit för en vän? – Kanske, jag vet inte.
Har du varit ute en hel natt? – Nej
Har du blivit tagen av polisen? – Nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja, typ med någon släkting liksom haha
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja?

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – landvetterskolan
Har någon varit elak mot dig i skolan? – haha nej, inget som jag tagit åt mig iallafall
Hatar du någon på din skola? - Gör jag säkert. Brukar inte tänka på sånt
Har du gjort något framsteg? – Ja
Haft alla rätt på ett prov? – Nej, men några poäng ifrån iallafall. stolt*

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – Jaa :D
Har du förlorat en vän? – Ja, fast jag har tillbaks en av dem iallafall .<3
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Lite,men det går inte så bra just nu.
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej. eller lite smått,
Har du ljugit för en bästavän? – Nej.
Har du haft en relation med en vän? – Haha, inte riktigt men nästan

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0