dra åt helvete så är man redan i skolan :PPppPPPPpPp

hehe! sämst humor = klara pihlajärvi.

iallafall! Just nu sitter jag och äter choklad och bara tar det lugnt!.. Dock blir jag mer sadface för varje tugga jag tar buhu! Men ja, påtal om att byta samtalsämne så har jag fått svar från konfan nu, och jag konfirmeras i sommar. Hoppas bara att julia lyckas komma med hon också annars blir det minus kul.

Jag valde danmarksläger, ville igentligen ha Romme Alpin men det blev inställt pga. för lite anmälda so that suck's! men vem vill inte åka till danmark? - jag följer gärna med!
- MED STENA-LINE STENA-LINE AH AH AH AH STENA-LIIIIIIINE YEEEAAAH OOOOOOH./


Dagen flöt iallafall på som vanligt, och snart ska jag duscha! Så det var det. Kommer strax inspiration-bilder.. dem é söta. PUSS



put a dick in their mouth so i guess fuck what they say,
*eeeeh*, jag älskar låten. Eminem ft. Lil Wayne - No love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0