du sade dig vara ingenting men i dina ögon såg jag stjärnhimmeln

dålig uppdatering, men igår så va jag på dansen med amanda och erica, sedan skulle jag hem fixa mig sen till härryda kyrka för gudstjänst sen när jag kom hem va jag trött så orkade inte sitta vid datan. Idag efter skolan va jag med anna,julia och linnea! Det va roligt som vanligt, haha, det va ngn kille vid bussen som lyssnade på en låt så började jag sjunga med lite sådär och då började han också, haha tyckte det va lite lustigt hehehe..
iallafaaaaall.. Har inget mer att säga än massa små dikter som ni kanske har märkt? har ju en del på lager som den poet jag är haha! Men jag vill säga att jag saknar min bebis erica redan efter 24 timmar.. rädda mig och kom hem nu älskling! ♥ pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0