gårdagen/natten/morgonen

jag kan börja med att säga att vi är 3 jäkla tjockisar! haha, vi drack upp 4 liter cola och 2 chipspåsar under ca. 2 timmar?! Haha. Men det började med att jag och erica åkte hem till henne och mötte sedan upp julia som satt i busskuren haha stackarn! vi var nära att ''strunta'' i henne, alltså inte skita i henne men vi trodde att hon var påväg hem till erica redan, men nejnej!  Iallafall, så gick vi till ica och köpte 1 påse chips och 4 liter cola, hehehe.

Sen gick vi hem till erica då, då hade ericas mamma fixat tacos till oss! MUMSIGT! hehe, så det åt vi och lyssnade på älsklingslåtar bl.a. I just had sex. GRYM! Sen diskade vi och lalala. Sen satte vi oss vid tv:n och kollade lite, bus**ngde och hade sms-roulette, eller jag och erica hade det iallafall för julias mobil är/var trasig. Haha, det var sjukt kul men fan vilka sms erica skickade iväg haha! det var sjukt pinsamt att förklara att det inte var så.. Geléråtta. GUD haha!  Så det gjorde vi ett tag. Sen snackade vi, kollade tv, dansade, skrek, hade kul och allt! Sen när klockan närmade sig 2-3 så somnade lilla julia i soffan, men jag och erica var lika pigga som om det var mitt på dagen. När julia hade somnat så målade vi i hennes ansikte! haha, gud va kul det va. Oså körde jag och erica sanning och konka, men det blev typ bara sanning, haha vi och våra fantasier *hihi*.

Sen blev klockan bara mer och mer och facebook blev bara mer om mer dött, dock sa några till oss ibland att gå och lägga oss men nej vi var ju skitpigga?! Så vi satt och frågade ut varandra.. Haha!
Och sen tog vi nattmacka vid 5-6 på morgonen. Sen vid åttatiden gick vi och la oss i sängen och pratade + drev med stackars julia, haha. Vid 9-halv tio tiden låg vi och imiterade apor jättehögt så ''vaknade'' hon och bara kollade på oss i några sekunder och sen somnade hon. Haha! jag glömde berätta! vid 4-tiden så väckte vi henne lite snabbt hon ba '' VAD ÄR KLOCKANPOCKAN!? VAD ÄR KLOCKANPOCKAN?!'' HAHA! jag trodde jag skulle dö. Gud va kul det va, liksom vem rimmar bara sådär i sömnen?

Soooo. Så ja, vi drev med stackars julia, sen vid tio somnade vi och vaknade vid 12. Så det va min natt, är faktiskt inte trött, bara yr..?


nu blev det ett långt inlägg! men vem tvingar er att läsa? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0