god förmiddag!

här sitter jag, som vanlig nu ju. Åh, igår fick jag sötaste sms:et från en kompis. Du betyder ♥
Jag sitter och redigerar bilder, men känner att jag vill fota porträtt av någon, man får ju passa på nu när det fortfarande finns snö. Den håller ju på att försvinna.. Om ni undrar varför jag gillar att fota ute i snön så är det för att snön fungerar ungefär  som en reflexskärm, den lyser upp ögonen och ibland håret och ger skärpa och fräscht ljus i bilden. Så det är därför!

Men eftersom Julias mobil är paj och hon inte är inne på facebook längre så får jag inte tag i henne. Men Julia om du ser dethär, gå in på facebook för jag har skrivit mitt hemnummer till dig.

update: julia har svarat wow! hehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0