ME LOVES YOU

Korta ord blir långa när jag säger att jag älskar dig.
För allting som du är och du tog mig upp på fötter igen.
Tre ord och jag faller direkt.
Du och jag, det bästa som har hänt.
Se mig i ögonen, jag förstår nu.
Jag vet att vi båda vill att det håller i en evighet.
Förlåt mig om jag tvekar ibland.
Men jag lovar att bättra mig precis som jag har sagt.
Känner du dig ensam är du aldrig till besvär.
För när du behöver mig kommer jag redan vara där.
En bra vän som fanns där ifrån början.
Du förlät mina fel och tog bort den onda smörjan.
För när alla andra svek var det du som stog kvar.
Berättade för mig, hur värdefull jag var.
Du är stjärnan som föll från himlen ner till jorden.
Utan dig vore jag bara en av miljoner.


Kommentarer
Postat av: Erica

min alldeles egna ängel, du får mig till tårar! du är underbar, speciellt och allt det där! jag älskar dig något otroligt! <3

2011-01-29 @ 13:11:20
URL: http://lailanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0