ny design!

för er som hann se den som jag hade en stund imellan, visst den var lite smått snygg men för enkel. Och jag diggar texten på header'n hehe. Så denna får det bli tills en bättre dyker upp.

Sitter och väntar på att erica ska komma, hon åker snart. Jag orkar inte göra något med håret så sitter fortfarande med en turban haha. Jag mår lite smått illa också, men det är väll från chocktillståndet skulle jag tro. Jag trodde faktiskt att jag skulle ramla och slå i huvudet, vilket jag gjorde men det kändes inte, kroppen liksom bara la av. Så där låg man på golvet tills det slutade gunga..

Nu låter jag helt psyko men vill bara få reda på vad det var som hände, så om någon har hört om sånthär innan så kommentera gärna! Tack på förhand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0