someday you will miss me

kom hem för ett tag sedan, slutade konfagrejen tjugo över 2. Det va faktiskt skoj på något sätt! hehe. Jag hamnade iallafall i en grupp utan julia och linnea så jag va ''ensam'' (fast jag hade max) :)
dagen började iallafall med att vi kollade fel busstid så det gick ingen halv, och vi skulle samlas hel så vi kom en halvtimme försent, fast det va inte så farligt! Resten av dagen ska jag ta det lungt, ska typ damsuga och städa lite i mitt rum.. Imon blir det kyrkan vid sex.. med linnea och julia min goingar!
Btw. vi hade jättekul igår, käkade tacos, kollade på thriller och busringde + snackade skype med fnissarN och philip, och innan med önnerödgrabbar. Puss ♥

en sliten klara,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0