söndag 23/1-2011

har precis avslutat frukosten, vaknade vid tio idag men låg kvar till halv tolv, klarastyle! Idag var det ingen dans, börjar typ nästa vecka, med erica. det va något nytt ellerhur? skulle ju igentligen dansat med amanda men pga. priset så fick hon inte, det kostar 1.700 för typ 17 lektioner.. Men jag fick! och det fick erica med så det ska bli jättekul! Fast jag oroar mig över min navel, den ska jag ju pierca i början av februari så får se hur smidigt man kan dansa då..

Idag ska jag iallafall duscha och fixa mig, sen efter tre kommer julia och linnea hem till mig, och sen vid sex går vi ner till kyrkan för gudstjänst! våran första och alla andra har typ gått alla tolv gånger, hehe.

jaja, jag langar en sann bild sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0