you are my sweetest downfall

Har inte lust att skriva om skoldagar för det är samma sak varje dag ändå så haha.
Efter skolan var jag iallafall med Julia, sen åkte jag hem, satt vid tv:n (WOW asssu) dock va det en dokumentär eheh, åt middag, åt gottgott och hoppade in i duschen och nu sitter jag här och pratar lite smått med Willjum på chatten! :)

Imon är det skola! Har inga planer efteråt, sen på fredag sover jag och linnea (förhoppningsvis anna) hos julia, sen ska dagen efter ska vi på konfamöte.. Sen ska jag hem och damsuga, haha segt.

älskar fortfarande låten! Nelly - Just a dream

Kommentarer
Postat av: Trondida

Great site, keep up the great work

2011-10-14 @ 15:04:20
URL: http://trondida.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0