frågor och svar

Har du några bra tips på låtar? :o
Sv: just nu är det nog:
justin bieber - born to be somebody
eminem - i need a doctor
eminem - space bound


Vad gör du helst på morgorna?
Sv: på morgorna så gillar jag att ligga kvar i typ tjugo minuter innan jag går upp (om jag har tid.) äta frukost, ta en dusch och sedan fräscha upp mig lite.

Gråter du ofta till filmer? :D
Sv: haha nej eller asså det beror på typ xd så jag har inget bra svar på det riktigt,
Hur länge har du bloggat? :)
Sv: jag har bloggat på olika bloggar men sedan slutet av 2009.

Har du något husdjur? :D
Sv: japp! jag har en hund, 10 år gammal engelsk vit coccer!

Vad är ditt största komplex?
Sv: vad är komplex? haha öhhhhhm..

Vad är du mest nöjd med me ditt utseende och vad är du minst nöjd med?
Sv: mest nöjd med: mina tänder,mitt pigment,ögon,kindben och mage
minst nöjd med: låren vill jag jobba med,min längd och håret.


Kommentarer
Postat av: Differnettaste.webblogg.se

Sv: Haha okej ! ;D

2011-03-26 @ 20:46:59
URL: http://differenttaste.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0