hej mina sköna!

det blev längre bloggpaus än vad jag hade trott! tänkte bara ha den i några dagar men det blev mer eftersom att jag i torsdags kväll blev magsjuk, eller ah. jag hade känt iprincip hela dagen att jag hade ont i magen, kände mig yr och illamående hela vägen hem (tur att jag inte spydde i bussen eller i ica,haha) sen sa mamma åt mig att gå och lägga mig i deras säng, efter typ 2 timmar så fick jag kväljningar och spydde tillslut, så fortsatte det hela natten fram till 5 tiden, efter dess har jag inte spytt men jag känner mig väldigt tom i magen även fast jag äter hela tiden och jag är konstant sötsugen eftersom jag inte fått i mig någon riktig mat, igår fick jag äta kokt fisk (!!) och ris - inte min typ av mat.

så idag ska jag trycka i mig lite godis som mamma var snäll och köpte, sen hoppas jag på att bli helt frisk, nu är jag nog frisk men man får ju inte träffa folk inom 48 timmar sen man senast haft symptom så får se hur det blir med dansen imon.. Idag skulle jag ju ingentligen vart på konfaträff men pga. att jag har vart väldigt sjuk så gick ju inte det, var helt död imorse men vaknade ändå jättetidigt och kunde inte somna om, tog en dusch och har tatt det lugnt hela dagen.

nu känner jag att detta blev ett väldigt långt inlägg, vissa har kanske inte ens orkat läsa, haha.
Men ville bara säga allt detta. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0