Seeing is deceiving, dreaming is believing,

hejhej! idag vaknade jag vid åtta men tänkte att jag skulle utnyttja min sovmorgon eftersom det endast är på lördagar som jag får sova ut, eftersom hela veckan är det skola och på söndagar dansar jag så då går jag upp vid nio-tio.. Idag var jag iallafall med mina tjejor Julia och Erica. Vi tog det lugnt, gick ut och fotade och var allmänt glada över vädret! Helt underbart med sol ute ellerhur?!.

Somsagt så dansar jag imon då, ska passa på att köpa en ögonfransböjare då min helt random har gått och blivit sne? haha, så ja. Sen ska jag hem, äta något och sen ska jag till kyrkan. Känner att jag måste börja ta tag i att gå till kyrkan, vill ju inte komma med en lapp som är ifylld 3 av 12 gånger på nästa träff hehe.
Ska fortsätta redigera lite, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0