söker kund!

Vill sälja mitt löshår som jag köpte i slutet av sommaren 2010, det låter ju såklart gammalt men jag har endast användt det 2 gånger, då använde jag det i sammanlagt ca. 9 timmar. Så man kan säga att det är användt i nio timmar. Borstat 2 gånger, plattat 2 gånger. Löshåret är uppdelat i 4 bitar sedan har jag en lång remsa som är ungefär 60-65 cm lång.

Färg: Guldblond


Anledningen till att jag säljer löshåret är att jag köpte helt fel färg och vågar inte färga löshåret för att försöka få min färg. Därför vill jag sälja löshåret och få pengar för det.

Pris får kunden komma med som förslag.  KOMMENTERA OM DU ÄR INTRESSERAD. Annars finns jag på facebook då du kan skicka ett privat meddelande med Ämne : ''Angående löshåret.'' - Klara Isabel Pihlajärvi heter jag där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0