-'-

1. Namn du vill bli kallad? - Klaris,klarra,klarich,klarraboi,pilen,pihlajärvi
3. Bor ? - utanför Göteborg.
4. Bor tillsammans med? - mamma,pappa,syster och hund
5. Husdjur?- en hund
6. Färg på ditt hus? - gult med vita knutar
7. När är du född? - 08051996
8. Klass? - 8A
9. Vilket år tar du studenten? - 2015 eller 16 vet inte riktigt
10. Något jobb? - Haha nej, prao räknas inte
11. När ska du sova ikväll? - Vet inte, go with the flow
13. Duschat idag? - Ikväll har jag det
14. Kramat någon idag? - Ja
15. Pussat någon idag? - Ja
16. Vad har du ätit? - fil med banan, nutrilett choklad dryck och pepparoni!

17. Dagens klädsel?- chillkläder-mjukisdress,tröja och halsduk
19. Dagens Snygging? - JB like always
20. Dagens roligaste? - Pappa sköt en pepparoni efter mig som jag pep till för haha!
21. Har du många vänner? - Ja det tror jag, jag klarar mig liksom hellre få bästavänner än många ''vanliga''
22. Hur många har du kysst? -  Haha, jag räknar inte lilla du?
23. Vem kramade du senast? - doggedogg
26. Hur många har varit otrogna med dig? - nej
27. Har du pojk-/flickvän? - nope
28. Vem pratade du med i telefon senast? - har ignorerat alla samtal (haha lazyyy)
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Olle: svara då
30. Hur lång är du? - 1,63
31. Vilken sorts musik lyssnar du på? - Allt möjligt bara det makes sence 2 me

FAVORIT:

31. Film? - NEVER SAY NEVER, flickan från ovan, wanted.
32. Låt? - eminem - space bound
33. Mat? - Grillat spett
34. Dryck? - COCA COLA
37. Stad? - Göteborg och Alghero
38. Land? - Amerika,Italien och Spanien
39. Ämne i skolan?- Vet inte, typ bild?
40. År? - 1958,1996 + 90 - talet

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Michael Jackson eftersom 1958 är hans födelseår
42. Personen du pussade? - Hunden
43. Gången du spydde? - Torsdags
44. Gången du grät? - Torsdags
45. Pizzan du åt? - Oxfilé pizzan
46. Gången du var i göteborg? - i onsdags
47. Gången du var i stockholm? - 2009 sommaren
49. Gången du var hög? är hög hela tiden..
50. Personen som såg dig gråta? - Mamma


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - 50/50
54. Tv-spel eller datorspel? - dator spel, har aldrig fattat tv spel haha
55. Singel eller upptagen? - Singel tror jag
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - ingen av dom.
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - Paradise Hotel.
60. Svart hår eller blondt? - Blondt
61. Blåa ögon eller bruna? - 50/50
62. Choklad eller lakrits? - 50/50
63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - coca cola
66. Pizza eller kebab? - Pizza usch för kebab
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Älskas
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Familjen,mina närmsta vänner och min hund och släkt då såklart
71. Personer du hatar? - Inte så många, mer som jag mindre gillar
72. Personer som sagt jag älskar dig? - En hel del faktiskt haha.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - tas inte upp offentligt ;)
74. Glassar du ätit på en dag? - 3?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - ingen detta året
76. Gånger du haft minnesluckor? - Några gånger
77. Piercingar har du? - Naveln och Öronen
78. Personer du saknar just nu? - mina tjejer
79. Gånger ditt hjärta brustit? - zero, jag är 14 år

VEM:
81. Ska du träffa imorgon? - alla dagisbarn, fröknar och linnea och julia (erica?)
82. Sjöng du senast för ? - längesen jag sjöng eftersom jag vart sjuk men någon gång för någon denna veckan typ
83. Hade du senast en msnkonversation med? - haha är aldrig inne så kommer inte ihåg
84. Spelade du tv-spel med senast? - vetinteeeee
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - JB hehehe
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen :)
87. Förtjänar att dö? - vet inte, brukar inte gå runt och tänka så

VAD:
90. Gör dig glad? - Vänner, uppmärksamhet,komplimanger,min vovve
91. Gör dig ledsen ? - När man känner sig sviken
92. Helst göra nu? - Fortsätta kolla på tv.
93. Önskar du att du slapp göra? - önska jag slapp gå upp och jobba imon hehe
94. Vill du ha nu? - cola och pizza, fick ju inte det i fredags .. dumma mage
95  Önskar du dig i födelsedagspresent? - Moppe,skor,hörlurar,smink,kläder och pengar typ!
96. Längtar du till?- gothiaveckan! påsklovet,sommarlovet,sotbo och min födelsedag!
97. tycker du om dina betyg?- Helt ok för att va de första men jag vet att jag kan bättre!
98. Tycker du du är cool ? - asball!
99. är det bästa som har hänt dig? - mina underbara vänner,familj och att jag är jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför heter din blogg "bloggfen" ?????

2011-03-27 @ 17:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0